Snad všechny reklamy s Krausem na matonku jsou super.
Televizní reklama
Pravdou je, že televizní reklamu si malá, nebo střední firma může jen stěží dovolit. Televizní reklama je v době, kdy většina populace sedí u televizorů velice silným nástrojem inzerce.
Televize je široce používaný jednosměrný dálkový telekomunikační systém vysílání a přijímání televizního signálu – obrazu a zvuku. Komerčně se začala televize využívat od 30. let 20. století.
Celosvětová mediální agentura ZenithOptimedia upřesnila svůj odhad globálních výdajů na reklamu, pro letošní rok předpovídá růst o 3,6 procenta (červencová prognóza činila 4,1 %). Pro příští rok se předpovídá nárůst o 5,3 %. Nejrychleji rostoucím médiem bude i nadále internet.
Na našich televizích se nám do paměti asi nejvíce dostanou reklamy na Mattoni,Kinder bueno, MC Donald, KFC,
ale samozřejmě i spousty dalších titulů.
Agentura ZenithOptimedia drobně upravila svou predikci globálního vývoje mediálního trhu pro rok 2011, dle nové studie předpokládá nárůst investic do reklamy v letošním roce o 3,6 %, oproti červencové prognóze, která činila 4,1 %. Tato skutečnost je především způsobena nepokoji na finančních trzích v ekonomicky rozvinutých zemích a obavami z možného nástupu druhé finanční krize. To mělo za následek, že se někteří inzerenti rozhodli v druhé polovině letošního roku pro omezení původně plánovaných výdajů do reklamy.
Odhady pro rok 2012 zní stále pozitivně
V roce 2012 lze stále z globálního pohledu očekávat značný nárůst investic do reklamy, a to díky konání LOH v Londýně, mistrovství Evropy ve fotbale nebo prezidentským volbám v USA. Odhady v současnosti hovoří o 5,3 % růstu (červencová prognóza činila 5,9 %).
Zdroj : Marketingové noviny