ČT zrušila reklamu

12.11.2011 19:41

Česká televize přestala vysílat reklamu na programech ČT 1 a ČT 24

O peníze přijdou filmaři a kampaň k digitalizaci

V tuto chvíli je jasné, že například česká kinematografie přijde oproti plánu na rok 2011 o více než 30 miliónů Kč a ve fondu na informační kampaň nebude k dispozici plánovaný zůstatek, protože příjem z reklamy na ČT bude nižší o 88 miliónů Kč, než televize veřejné služby očekávala.

Česká televize okamžitě zahájila vypovídání smluv s obchodními partnery a začala připravovat úpravy vysílacího schématu „Musíme ovšem upozornit, že s reklamou souvisejí také povinnosti k soukromým subjektům. A u nich nemůžeme garantovat, že nebudou naprosto legitimně požadovat splnění smluvních závazků,“ podotkl Dvořák.

Budou změny v programu

Vzhledem k tomu, že ukončení reklamy na ČT1 a ČT24 znamená zásah do vysílání, žádá ČT diváky o pochopení v případech, kdy bude nutné udělat změny ve vysílání, které už nebude možné promítnout do vytištěných programů například v magazínech. Týká se i to i televizního programu v našem sobotním magazínu Práva.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode